Zoeken
 
 
 

Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen bij het bestellen van producten uit de webwinkel van Rutgers. Staat je vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar office@rutgers.nl 

Het ondersteuningsaanbod van Rutgers is onlangs vernieuwd. Wordt ergens inhoud niet goed weergeven, kom je een fout tegen of lukt het niet om te bestellen? Maak dan een schermafdruk, kopieer de URL van de webpagina en stuur deze naar office@rutgers.nl.

Bestelling en levering

Je bestelling wordt binnen 3 werkdagen verwerkt. 

Als het artikel op voorraad is, ontvang je het artikel binnen 5 werkdagen. 

Als je een bestelling plaats, krijg je binnen een paar minuten een bevestigingsmail. Controleer ook je ongewenste mail. Niet ontvangen? Dan is er helaas iets misgegaan met je bestelling. Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen.

Een product dat niet op voorraad is, wordt later geleverd. Zodra het product weer beschikbaar is, wordt je bestelling verstuurd. 

Nee, dit is niet mogelijk. 

Ja wij verzenden ook buiten Nederland. De verzendkosten zijn dan iets hoger.

Ja, deze vind je bij je bestelling in de winkelwagen. 

Dit kan alleen als de leverancier de bestelling nog niet heeft verwerkt. Stuur hiervoor een e-mail naar rutgers@hexspoor.nl. Is je bestelling al verwerkt? Plaats dan een nieuwe bestelling.  

Betalen

Je kunt betalen via iDEAL of afterpay. Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met de details van je bestelling en het bedrag inclusief verzendkosten. 

Betalingen en prijzen

Je kunt een kopie van de factuur aanvragen via rutgers@hexspoor.nl.

Stuur een e-mail naar rutgers@hexspoor.nl om te controleren of de factuur betaald is. 

We communiceren de prijzen op aanbod.rutgers.nl in euro’s. Dat is de valuta waarmee je kunt betalen.

Annuleren & retourneren

Dat kan door een e-mail te sturen naar rutgers@hexspoor.nl of via 0411-657178. Als de bestelling nog niet verstuurd is, wordt deze uit het systeem gehaald. Is de bestelling al verstuurd, dan kun je deze retourneren. Stuur de bestelling met een briefje met je naam en de reden van retour naar onderstaand adres: 
 
Verzendhuis Rutgers 
van Salmstraat 54 
5281 RS Boxtel 

Klopt je bestelling niet? Stuur de bestelling met een briefje met je naam en de reden van retour naar onderstaand adres: 
 
Verzendhuis Rutgers 
Antwoordnummer 16037 
5280 VJ Boxtel 

Annulering training, workshop of bijeenkomst

Dit kan alleen schriftelijk via office@rutgers.nl. Rutgers moet de annulering via de mail bevestigen.  

Dit kan tot 3 weken voor de training of bijeenkomst via office@rutgers.nl. Annuleer je korter dan 3 weken van tevoren (na ontvangst van de officiële bevestiging van deelname) dan betaal je 100% van de deelnamekosten. 

Dat kan! Geef dit voor de training of bijeenkomst door via office@rutgers.nl.

Soms is het mogelijk om de training of bijeenkomst op een ander moment te volgen. Voor meer informatie hierover kun je mailen naar office@rutgers.nl.

Klachten

Dit kan via 030-231 34 31, via e-mail, of stuur je klacht schriftelijk op naar de Raad van Bestuur van Rutgers.  

Rutgers
T.a.v. Raad van Bestuur
Arthur van Schendelstraat 696
3511 MJ Utrecht 

Zodra we je klacht hebben ontvangen, krijg je een ontvangstbevestiging. Lees ook onze klachtenprocedure.  

Wachtwoord

Bij het inloggen vind je de ‘wachtwoord vergeten?’ button. Vul je e-mailadres in en krijg het wachtwoord via de mail.  

Andere vragen

Stuur een e-mail met je vraag naar office@rutgers.nl.

Uw browser (Internet Explorer 11) is verouderd en wordt niet meer ondersteund. Hierdoor werkt deze website mogelijk niet juist. Installeer Google Chrome of update uw browser voor meer internetveiligheid en een beter weergave.